E-shopy

Řešení SEWMA “Internetový obchod” Vám umožní během několika hodin nastavit a zprovoznit internetový obchod na libovolné téma. Tento produkt nevyžaduje další zásah programátora pro změny v konfiguraci a obsah nasazené platformy. Uživatelsky přívětivý redakční systém Vás nenechá lhostejnými.

S demo-verzí internetového obchodu se můžete seznámit na adrese: shop.sewma.eu
Administrační rozhraní je dostupné na adrese: shop.sewma.eu/cs/admin/
login: demo
heslo: demo

Objednávkový formulář
 15 000 Kč
 10 000 Kč
 5 000 Kč
 15 000 Kč
 5 000 Kč
 5 000 Kč
 2 000 Kč
Celkem:25 000

 

Hlavní rysy internetového obchodu

Mnohojazyčnost.

Váš obchod bude «mluvit» v jakémkoli jazyce dle Vašeho přání. Systém byl původně navržen tak, aby celý obsah všech stránek procházel přes vnitřní «překladač», který umožňuje dynamicky doplnit nebo změnit znalostní data ve všech jazykových mutacích a měnit obsah všech stránek ve všech vybraných jazycích.

 

Neomezený počet parametrů produktů.

Připravili jsme pro Vás možnost vytvořit neomezený počet parametrů produktů (např. délka, šířka, hmotnost, velikost atd.). Existují čtyři typy parametrů: celé číslo, desetinné číslo, řetězec až 255 znaků, text 16MB. Také parametr může mít jeden ze čtyř typů ovládacích prvků: vstupní pole, textová oblast, rozbalovací nabídka, zaškrtávací políčko. U řetězcových typů dat můžete určit, zda je překládat do jazyka, nebo ponechat mezinárodně používané (například hodnotu parametrů "velikost" jako je «M, L, XL» můžete ponechat mezinárodní). Tím snížíte čas potřebný pro vyplnění karty produktu.

Každý parametr může (a nemusí) být použit v pokročilém vyhledávání v katalogu produktů. Parametr je přiřazen k jednotlivým skupinám zboží, což umožňuje pro různé skupiny zboží zadávat osobní sadu parametrů.

 

Měrné jednotky.

Každý výrobek může mít svou vlastní měrnou jednotku (např. kusy, kilogramy, litry, atd.). Ve fázi počátečního nastavení, nebo během provozu, můžete přidávat a upravovat libovolné druhy měrných jednotek. Bez ohledu na typ produktu budou všechny reporty nebo účetní závěrky obchodu obsahovat správné informace o množství a typu použitých jednotek. Stejný systém je použit pro export katalogu zboží a objednávek do účetních systému, porovnávačů cen, atd.

 

Platební systémy.

Aktuální verze systému Vám dává možnost přijímat platby prostřednictvím elektronické karty Visa, MasterCard, Maestro, atd. Samozřejmostí je i možnost připojení platební brány PayPal a/nebo GP WebPay (Global Payments Europe). V dalších verzích internetového obchodu budou přibývat napojení na další globální platební systémy, které si můžete vybrat pro použití na svých webových stránkách.

 

Adaptivní design.

Modul pro správu internetového obchodu je naprogramován s využitím technologie adaptivního designu, který Vám umožňuje snadno ovládat systém z jakéhokoliv elektronického zařízení. Rozhraní se automaticky přizpůsobí velikosti obrazovky Vašeho přístroje, což umožní snadnou a rychlou orientaci v systému, zkrátí čas potřebný pro jeho úpravu, a v neposlední řadě zajistí větší mobilitu manažerů a operátorů pracujících s objednávkami. Adaptivní design tak bezesporu povede ke snížení Vašich nákladů.

 

Modul «Fakturace»

U každé objednávky vytvořené prostřednictvím internetového obchodu můžete kdykoli získat fakturu ve formátu PDF. Modul má flexibilní konfiguraci. Pro vytváření faktur můžete rovněž využít šablonu s Vaší firemní identitou (hlavičkový papír). Potřebné údaje o organizaci postačí zadat v administračním rozhraní a při vytváření nových faktur si můžete údaje pohodlně načíst.

Výchozí nastavení organizace můžete kdykoli změnit.

 

Práce s objednávkami.

Při práci s objednávkami mohou nastat případy, kdy z podnětu zákazníka nebo z jiných důvodů (nové informace od dodavatele zboží, změny v dodacích či platebních podmínkách, atd.) je nutné provést změny. Vzhledem k dlouholeté zkušenosti v oblasti e-commerce Vám nabízíme snadné řešení těchto otázek spojených se zpracováváním Vašich objednávek; systém umožňuje:

  • upravovat kontaktní informace zákazníka
  • měnit počet objednaných výrobků
  • přidávat a odstraňovat produkty z objednávky
  • upravovat způsob platby a dodání
  • automatické rozesílání mailů
  • zobrazení protokolu změn objednávky

Katalog produktů.

 

Správa katalogu je obvykle rozdělena do dvou částí: «Produkty» a «Kategorie».

Kategorie mají stromovou strukturu s nekonečnou úrovní vnoření. Ke každé kategorii je přiřazena libovolná skupina parametrů umožňující automatické použití těchto parametrů pro všechny produkty přidané do této kategorie.

Produkty obsahují parametry a volitelné parametry, které lze konfigurovat samostatně.

Níže uvedené parametry jsou společné:

  • kategorie
  • kód produktu
  • název produktu
  • krátký popis
  • kompletní popis
  • měrná jednotka
  • počet
  • hmotnost
  • cena
  • cena se slevou
  • daň

Kromě toho každý výrobek může mít svou vlastní fotogalerii.

Pohodlný import/export všech výrobků je zajištěn pomocí modulu, kde jsou data přenášena ve formátu XML.

Systém dále umožňuje automatický export produktů do porovnávačů a vyhledávačů, což je pro úspěch jakéhokoli internetového obchodu nezbytné.

Redakční systém (CMS).

Díky systému pro správu obsahu budete mít možnost měnit strukturu a obsah statických stránek (např. podmínky služeb, informace o Vaší společnosti, atd.), publikovat zprávy (všechny zprávy jsou odesílány na zpravodajský kanál RSS) a spravovat hlavní galerii obrázků.

Za účelem optimalizace webových stránek ve vyhledávačích (SEO) můžete ke každé stránce webu přidat popis (meta tag “description”) a měnit název (tag “title”).